čt 14. 2. 2019 v 10:35 odesílatel majka <majka.zem+t...@gmail.com> napsal:

> Přesně ^tohle^ mě včera napadlo taky, že by bylo užitečné možná víc, alespoň
> při zběžném pohledu na mapu.
>
> Tj. možná ne přímo vypnout, ale dát k fotkám identifikátor (tag), který jednu
> z fotek označí jako "hlavní" a v zobrazení na mapě přidat volbu, zda u fotek
> rozcestníků zobrazovat vše nebo jen tu jednu pro každý objekt. Konkrétně
> třeba u rozcestníku CB107 jsme měli 6 fotek, z toho jedna je víceméně celkový
> pohled a zbytek jsou detailní záběry. Zrovna tady to není tak docela pravda -
> ty detailní fotky jsem právě zakázala, protože ten stav už neodpovídal
> [...]

rad bych se obesel bez tagovani, protoze tohle se bude v case menit,
ale myslenka mit jednu fotku a pak nejake tlacitko (+) na ukazani
dalsich je i podle mne dobry smer. Jen to neni uplne trivialni a
hlavne ted venuju cas primarne verifikaci dat, protoze bez korektnich
dat jsou dalsi kroky nepouzitelne.

Bye