On Thu, 14 Feb 2019 at 09:53, Tom Ka tomas.kaspa...@gmail.com
<http://mailto:tomas.kaspa...@gmail.com> wrote:

Dalsi (ne uplne souvisejici) vec je, ze pokud je pro jeden objekt X
> fotek, je mozne zacit uvazovat, ktere vypnout protoze jsou duplicitni,
> ale to jsem zatim ani neotevrel.

Přesně ^tohle^ mě včera napadlo taky, že by bylo užitečné možná víc,
alespoň při zběžném pohledu na mapu.

Tj. možná ne přímo vypnout, ale dát k fotkám identifikátor (tag), který
jednu z fotek označí jako "hlavní" a v zobrazení na mapě přidat volbu, zda
u fotek rozcestníků zobrazovat vše nebo jen tu jednu pro každý objekt.
Konkrétně třeba u rozcestníku CB107
<https://openstreetmap.cz/#map=18/49.04979/14.44280&layers=wG> jsme měli 6
fotek, z toho jedna je víceméně celkový pohled
<https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/17710.jpg> a zbytek jsou detailní
záběry <https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/633.jpg>. Zrovna tady to není
tak docela pravda - ty detailní fotky jsem právě zakázala, protože ten stav
už neodpovídal (r.2009 × současnost), i když na první pohled se to dalo
přehlédnout. Kde by identifikátor nebyl, asi brát nejnovější fotku...

A v tom zobrazení "jen jednu pro daný objekt" dát identifikátor toho, že v
místě existují fotky, které jsou skryté.

Majka