út 13. 8. 2019 v 13:52 odesílatel Mikoláš Štrajt <stra...@seznam.cz> napsal:
Ahoj,

> - k tomu aby se rozcestník přestal zobrazovat s otazníčkem je nutné přidat
> tag "pesi" (nebo nějaký jiný kromě "rozcestnik")?
ano, pro rozcestniky je potreba jeste jeho typ, aby se vedelo, k cemu
parovat. tj. pesi, cyklo apod.

> - za jak dlouho zmizí "chybí foto" u nově nahraných rozcestníků, případně co
> zbývá doplnit?
analyza se pocita kazdou hodiny, takze do 2 hodin od nahrani by melo
byt dle aktualniho stavu.

> - mám fotky před nahráváním nějak upravovat? (zmenšovat velikost - přecejen
> to má 5MB, případně otáčet)
ne, tak jak je, original.

> - jak řešit situaci, kdy se nedají všechny šipky rozcestníku vyfotit
> najednou? kompozicí z více fotek?
neskladat, vlozit do Fody vice fotek k jednomu rozcestniku.

> A ještě jeden feature request:
> Šlo by, že by se při vkládání fotky z přes tlačítko "Vložit fotografii" (na
> kontrole OsmHiCheck) předvyplnilo GPS rozcestníku?
Tomu uplne nerozumim, souradnice se berou z fotky.

Diky za fotky a mej se.