14. srpna 2019 6:51:59 SELČ, "Martin Měřinský" <mer...@centrum.cz> napsal:

>Představa, že každá fotka má v exifu souřadnice je dost naivní. Nemluvě
>o tom, že exif zveřejňovat nechci. Člověk chce přidat fotku, ne měnit
>souřadnice rozcestníku.

Fotku dáváš dobrovolně, a zrovna tady je skutečné místo a čas důležitá
informace, která se vyžaduje, a bere se z exif. Pak ho do fotky musím dostat,
zas takový problém to není.
Ta fotka je dokumentace, ne umění. Proto osobně fotím na mobil, samostatnou
apkou, co má lokalizaci trvale zapnutou.
Chápu mazání exif kvůli soukromí, ale pokud se rozhodnu zveřejnit fotku
rozcestníku, což mě stejně +- lokalizuje, netuším důvod proč si na to hrát.

Pokud si vymýšlíš jak pozici (protože bereš z mapy), tak i čas (resp. spíš
datum), nechápu důvod proč ty rozcestníky vůbec fotíš a nahráváš. Změna -
upřesnění - pozice rozcestníku by snad měla být jedním z hlavních důvodů, proč
se to dělá.