Nebavíme se o deseti metrech, ani o Brně.

To, co zmiňuji já, jsou "nevýznamné" vesnice, kde chybí vyfocení rozcestníků.
Zmapované je tam máme, protože je tam někdo nacpal víceméně nezveřejněným
importem. Jinak si nedovedu představit, že si dotyčný nevšimne, že rozcestník
není ve středu vsi nebo na hlavní křižovatce, ale o 250 m jinde, případně je v
datech na jediném stromě na náměstí, přitom ve skutečnosti je rozcestník o dvě
ulice jinde. V reálu je pak naprosto jasné, že dotyčný místo ani neviděl. V
datech je pak rozcestník s kompletními údaji.

Pak se hrozně divím, že rozcestník nemůžu najít, pokud nejdu, resp. v mém
případě nejedu na kole celou trasu jako takovou. Přesto je rozcestník na místě,
jen zkrátka někde jinde, než ho hledám. Mimořádně naštve to v okamžiku, kdy už
ho vyfocený máme, jen je fotka zastaralá. To už nepochopím vůbec, proč dotyčný
nějak neupozorní na to, že umístění je v mapě blbě.

Při pohledu třeba v JOSM se zveřejněnou katastrální mapou je to pak v pohodě
vidět, když člověk ví po čem se má dívat. Rozcestník je třeba samostatným bodem
v prostoru křižovatky a podobně.

Majka