On 20-04-2010 23:13, Freek wrote:
> Jeg har lige fundet det her kort:
> http://www.vejdirektoratet.dk/imageblob/image.asp?type=image&id=245124
> Hvis jeg forstår dig og Kent godt, så skal vi faktisk simpelthen kopiere deres
> rutetyper?  Så skal vi nok lave noget om...

Det mener jeg bestemt ville være at foretrække. I mine øjne er der flere
fordele:

1) Det er i langt mindre grad et fortolknings-spørgsmål
2) Vi mapper "what's on the ground" (skiltene)
3) Brugere af kortet kan gå ud fra at veje tagget som primær er skiltet
med gult, og veje tagget som sekundær er skiltet med hvide numre.

Mht. ringveje  er vi vel nødt til enten at vedtage at de enten er primær
eller sekundær, eller afgøre det case-by-case.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk