Hej,

2011/1/17 Peter Brodersen <pe...@ter.dk>:

> Det kan stadigvæk være, at WMS-URL'en ændrer sig en af dagene efter en
> DNS-opdatering, men den gamle kommer sandsynligvis fortsat til at
> virke i lang tid.

Og så har Janus været på banen med en DNS-opdatering - yay.

http://fugro.openstreetmap.dk/ kan nu bruges i stedet for
http://fugro.findvej.dk/

Jeg har rettet wiki-vejledningen til (også på engelsk og tysk):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Fugro#Ops.C3.A6tning_af_editors

Alt kører i øvrigt præcis, som det hele tiden har gjort. Der er ingen
ændring overhovedet i server, cache eller noget andet. Tanken er blot,
at man lige så godt kan finde et mere permanent hostnavn, hvis nu
serverdriften af mapserveren en dag flyttes til et andet system, eller
jeg finder en anden hobby, eller jeg sælger Findvej.dk, eller... :-)

Jeg har dog ingen planer om at slette det gamle hostnavn, så det er op
til folks OCD, om de bør ændre konfigurationen i deres editors. Det
bliver sandsynligvis ved med at virke "for evigt".

- Peter Brodersen