Jeg vil mene at 'highway=residential' beskriver en offentlig vej i decideret
bymæssig bebyggelse  og at 'service=driveway' er den korrekte måde at tagge
indkørsler/private adgangsveje også til beboelsesejendomme. Ligger der flere
ejendomme langs en grusvej/mindre vej i landzone tagger jeg gerne hvad der
forekommer mig som værende fælles/offentlig vej (specielt hvis den er
navngivet) som 'highway=unclassified' og resten som 'service=driveway'.

--
Mvh Michael