Det er efter min mening også den korrekte måde at tagge på. Dog plejer jeg også at tilføje vejnavn svarende til adressen(-erne) på indkørslen. Hvis det er en fælles indkørsel med eget vejnavn til flere ejendomme bruger jeg for de meste highway=unclassified for den fælles del frem til sidste forgrening. Det er dog lidt af et skøn, om det er en vej eller en indkørsel.

Jeg tilføjer normalt ingen access tags, først og fremmest fordi man normalt ikke kører ind ad folks indkørsler uden at have et lovligt ærinde der, dvs driveway burde medføre et underforstået 'access=destination'.

Jens, du skriver på wiki-siden at man kan tilføje source-tag. Den normale anbefaling er kun at anvende source-tag på changesettet, ikke på de enkelte objekter.

Ole / polderrunner