Hej,

Jeg har oversat en del af begreberne i JOSM. De kan findes på:
https://translations.launchpad.net/josm/trunk/+pots/josm/da/+translate

Måske det kan bruges som sammenligningsgrundlag, hvis der er noget, du
er i tvivl om? Ikke at JOSM-oversættelserne er autoritative, men jeg
har prøvet at gøre mig umage :-)

- Peter Brodersen