2011/11/21 Jørgen Elgaard Larsen <j...@elgaard.net>

> Med god indsats fra flere her på listen er vi nu opppe på 90% !!!
>
> Nu synes jeg godt, vi kan sige, at vi har en rimelig dækning af hele
> landet, og en rigtig god dækning i det meste af landet.
>

> Til gengæld bliver det svært at nå det sidste stykke vej op til 100%.
> Selvfølgelig er der stadig en masse steder, man kan mappe manglende veje
> fra Fugro, men en del af det, der er tilbage, kan ikke mappes fra Fugro.

Jeg synes det ville være en god ide, hvis man gjorde det nemmere at finde
ud af hvad der mangler at blive mappet/surveyet.

Jeg synes f.eks. det er svært at få et overblik over hvilke veje der
mangler på fugro i et område, for at komme ud og tracke det.

Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at der automatisk blev lavet POI-filer til
de gængse GPS modtagere som man kunne hente inden man skulle ud og køre
landet tyndt. Jeg har selv forsøgt at sætte enkelte områder jeg selv har
fundet ind på min GPS, men det er både et stort arbejde selv at finde dem,
og så bagefter at sidde og pege på kortet af ens GPS for at kode det ind.

Er der iøvrigt en standard måde evt. at markere adressepunkter hvor man
gerne vil have nogen ud for at tracke området?