Hej,

2011/11/22 Peter Brodersen <pe...@ter.dk>:

> Jeg er i hvert fald fristet til at lave en wiki-side. I det hele taget
> tror jeg, vi bør rydde lidt op i de danske wiki-sider og have flere
> billeder på - eller bare få skrevet en del flere opdaterede tekster.

Jeg har lavet en hurtig wikiside nu med et par eksempler:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Kortverificering/Inspicering

Føj endelig til tabellen - eller skriv eventuelt bare her på listen,
hvis der er steder, der mangler, og du ikke er tryg ved at redigere i
wikier.

Man kan altid overveje om "prestige-markeringerne" også bør være der,
men indtil videre synes jeg at mailinglisten er fin til at gøre
opmærksom på dette, i forhold til en wikiside som kun tjekkes med
vilkårlige mellemrum.

- Peter Brodersen