Jeg kan godt se din pointe Jørgen, jeg mener dog, at netop et trafikkort (i
modsætning til et sædvanligt teknisk kort) kan være med til at afsløre,
hvad myndighederne tænker som tertiær-veje.
Det vil også være disse veje (som regel), der ryddes for sne, som holdes
bedst vedlige osv. :-)

Anyways - vi handlede hurtigt, og også 1:50000 (d500) er nu tilgængeligt
som tiles på osmtools.septima.dk - hvis nogen kan bruge dem, er vi glade.

/ Gregers