E-teed ei ole tõesti kõik trungid, pigem on see ju ühtne üleeuroopaline
transiitteede märgistamise süsteem, et auto- ja bussijuhid ei peaks pead
murdma Eesti tee nr 1 ja Läti tee nr 1 üle. Äkki peaks tõesti neelama alla
mõru pilli ja tunnistama, et Eestis ei ole ei suuri linnu ega laiu teid,
ükskõik kui mitte-edev see ka kaardil välja näeb. Kui ma sõidan võõras
riigis mõnda teed pidi, siis tee olukorda peegeldav kaart on palju kasulikum
kui tähtsust näitav. Tähtsust kelle või mille jaoks?
Mis puutub iga-aastasesse ülevaatamisse, siis kas see ei olegi OSMi mõte ja
tugevus?
Anne