Millegipärast mulle tundub, et te eeldate, et 'trunk' peab olema
ilmtingimata eraldusribaga ja mõlemas suunas 2-rajaline tee?

Kas oskate seletada, millel selline eeldus põhineb? Ma pakun, et
pelgalt sellel, et nii on Eestis tähistatud, et kui I klass, siis
'trunk'.

OSM wikist väljavõtteid 'trunk' kohta:

- Important roads that aren't motorways. Typically maintained by
central, not local government. *Need not necessarily be a divided
highway.*

- *To map a simple trunk road you can just draw a line for it.* [..]
In the case of a dual carriageway you should draw one way for each
direction and tag each direction separately.

Paneme tähele, et kuskil pole seda öeldud, et peab olema 2 teeniiti --
see on toodud vaid võimalusena.

Ilma eraldusribata 'trunk' teid on näiteks ka Ühendkuningriigis küll ja küll...

Ja nagu juba mainiti, on E-teed mõeldud üle-euroopaliseks transiidiks,
seega on nad olulisemad kui riigisisesed maanteed.

Ja mida õigupoolest 'trunk' tähendab -- pakun et tee kontekstis sobib
hästi tõlge 'tüvi'.

Seega -- visake see väärkujutelm oma peast minema, et 'trunk' on
ilmtingimata 2+2 rada ja mured kaovad :)

Tervitustega,
--
Joosep-Georg