Ma näen siin kahte aspekti:
 a) kuidas "tähtsust" defineerida, kas tee suuruse järgi (mis on
normaaljuhul tugevalt korreleeritud liiklustiheduega), või mingisse
võrgustikku kuulumise järgi, isegi kui seal autosid suht vähe sõidab. Kaks
niiti Tallinna lähedal on peamiselt kohaliku liikluse jaoks tegelikult,
Tartuni sõidab neist mingi väike % tegelikult ju.  Siit edasi küsimus: mida
me kaardil rõhutada eelkõige tahame : tee suurust või seda võrku kuulumist.
Põhimõtteliselt on võimalikud mõlemad lähenemised. Siit kolmas küsimus: kui
inimene tänavalt vaatab seda kaarti, ja näeb seal rohelist joont - kuidas ta
sellest tegelikult intuitiivselt aru saab; ei saa eeldada et ta hakkab
legendist trunk-i definitsiooni süvenema ei hakka.

b) kui otsustame et kaardistame võrgupõhiselt, siis kuidagi võiks ka seda
teist dimensiooni: tee lokaalset suurust (laiust/liiklustihedust/kiirust)
kaardistada. Klassikaline variant oleks värviga näidata võrku kuulumist ja
joone laiusega (ja/või moditud stiiliga) siis tee laiust. Kui meil on niidid
eraldi way-dena, siis suurematel suurendustel ta ka näidatakse tee ilusti
laiemalt, väiksematel suurendustel aga mitte. Viimase jaoks peaks eraldi
tagi lisama tee niitide arvu kohta, et siis Mapnik teaks seda kasutada, ja
kasutaks näiteks joonestiili kus on keskel peenike must joon? Samuti peab
vaatama, et tee max/keskmine kiirus oleks teekonnaarvutuste jaoks leitav. Ma
oletan et nt cloudmade ei eeldagi trunk-i puhul et see on kiirtee moodi tee.

Ma pakuks siis nii, et tagime võrgupõhiselt trunk-iks teed ja tänavad (nagu
JG ettepanek on); ja lokaalse laiuse (eelkõige lanes) jaoks kasutame
täiendavaid tag-e. Uurime, kas Mapnikus on juba mingi toimiv tag olemas, kui
tõesti ei siis tagime näiteks lanes=N ja meie mapnikus stiilime ilusti selle
ära.

Jaak