Hoi,

http://maakaart.ee/osm alla panin aadressid_* nimedega aadressregistri
punktid OSM formaadis. Tegin maakondade kaupa, et oleks lihtsam avada
JOSM-is.

Kindlasti MITTE lugeda neid otse baasi, esialgu vaid kasutada uudistamiseks,
et kas leiate ebaloogilisusi tag-ide vastetel või tekstikujude muutmisel
näiteks (tegin seal lihtsamad teisendused et oleks lühemad, ilmselt peab
lisama neid). Eemaldada tuleks kindlasti ADS_ algusega tag-id, need on
prooviversioonis seal juures, et oleks näha mis seal algbaasis oli, OSM-i
neid ei paneks. Asukohad on seal _krundi_ keskel, mis sageli on sageli
hoonest väljaspool.

Alternatiivina proovisin oleks aadressid sealt hoonete kaupa välja võtta
(vastav URL/teenus on olemas mul muide: vt nt
193.40.61.99/~jaakl/ads/ma_objektid.php?mk=82 – Valgamaa), siis tekkis aga
veel tüütum probleem, et igal putka kohta tekkis punkt, nii et ka sama
aadressiga punkte sai hirmus palju. See pisut nihkes punkt on ikka parem
vist.

Idee: laadida need failid (vähemal nt Saaremaa) dev.openstreetmap.org baasi,
vaadata kuidas kaart välja näeb ja tundub.

ADS andmed on septembri seisuga, tegelikult on vist ka uuemad olemas, ja
tuleks uuesti tõmmata (aga see on paar skripti vaid); ma ei saanud eile ADS
ftp-sse miskipärast ligi lihtsalt.