Postiindeks osades kohtades tuleneb sellest, et mõnel üksikul majal on
postiindeks ikkagist olemas.

Osad andmed, mis tunduvad algul suht mõtetud ei olegi tegelikult nii
mõtetud. nt. Tänavate nimed on enamikus  veel panemata. Kohtades, kus
nimed juba olemas on saaks need punktid hiljem suhteliselt kiirelt ära
kustutada.

Kes juhuslikult veel OSM Inspectori aadressi kontrolli osast pole
teadlik, siis selle leiab aadressilt http://tools.geofabrik.de/osmi
vaateks valida Addresses. (See, et Tartu näeb ilus punane välja ei ole
kahjuks viga. See on märk sellest, et Tartu aadressiandmetest tuleks
käsitsi üle käia.)

Olen päri selle esmase ühiskontrolli ning ühe impordi variandiga.

Mihkel