Importi võiks äkki isegi nii teha, et esmalt kontrollida mitmelt poolt üle,
pärast üks inimene ühekorraga impordib (kui otsustame et impordime ikka).

Dev-masinasse sai Saaremaa uploaditud kah, võite vaadata
http://master.apis.dev.openstreetmap.org/?lat=58.36296&lon=22.03479&zoom=16&;
layers=M . Ega kaardil midagi ei näegi enne kui "data" layer sisse lülitada.

Praegune väljade vastavus on selline muide:
1. Kõik omavalitsused - addr:city . Näiteks Tartu, Pihtla vald jne. Nime
laiendi teksti järgi saaks linnad ja vallad lahti lüüa, aga ma ei tea
paremat tagi kui city ka valla jaoks.
2. Kõik külad, alevikud ja linnaosad (need on ühes klassis ADS-is):
addr:district , Näiteks Ennu küla, Kristiine linnaosa
3. Maakonnad- addr:provice . Näiteks Tartumaa
4. Talude nimed: addr:name

Mõned liiga jutukad asjad olen eemaldanud, neid tuleb kindlasti täiendada.
Näiteks vallal

Lisada võiks ka "source: ADS 21.12.2010" automaatselt loetutele. Välja
jätaks (lõikaks) vaid Tartu linna, mis on vist ainus piirkond kus on
aadressid korralikult juba olemas.

Näited
a) (maa)alevikus maja:
addr:city: Kihelkonna vald
addr:housenumber: 8
addr:district: Kihelkonna alevik
addr:street: Pargi
addr:province: Saaremaa
addr:country: EE

b) maal talu:
addr:city: Kihelkonna vald
addr:district: Abaja küla
addr:housename: Nuku
addr:province: Saaremaa
addr:country: EE

c) Tallinnas maja:
addr:city: Tallinn
addr:housenumber: 8
addr:district: Kesklinna linnaosa
addr:street: Toom-Kooli
addr:province: Harjumaa
addr:country: EE

d) Igasugu muudel asjadel on ka aadressid (IMHO suht mõttetud), nt
addr:city: Kihelkonna vald
addr:district: Kihelkonna alevik
addr:housename: Spordiplatsi
addr:province: Saaremaa
addr:country: EE

 Kui majal/krundil on mitu aadressi, siis on see nii nagu jumal juhatab.
Minu majal on näiteks kaks eraldi punkti peal eri majanumbritega, kohe
kõrvalkrundil on kaldriipsuga kaks majanumbrit ühe aadressi sisse pandud.

Ps. Muide teab keegi, et mis imekohast Nominatim osadele tänavatele
postiindeksi leiab (Haapsalus ja Tallinnas näiteks) ?

Jaak