> Kas need tänavapunktid on vajalikud, näiteks:
> http://master.apis.dev.openstreetmap.org/browse/node/5204992

 Minumeelest ei ole. Õige tähelepanek.  Filtreerin välja need kus street on,
aga majanumbrit pole. Kui keegi selle tänava lisab, siis tollele paneb
tänavajoonele nime juurde. Kontrollisin - olidki filtreeritud need juba
viimases versioonis (maakaart.ee/osm all). See dev-masina proov on
tegelikult suhteliselt vana juba, ma olen mitu päeva pärast seda edasi
mässanud sellega seoses sihtnumbrite lisamisega jne :)

> Juhendi http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:Key:addr lehel võiks lahti
> kirjutada, kuidas märkida tänavanimed:
> kas 'L. Koidula' või 'Lydia Koidula'
> kas 'Mustjala mnt' või 'Mustjala maantee'

Jälle väga hea küsimus, mis tuleks tegelikult läbi arutada enne kui wikisse
panna. See on tegelikult samapalju küsimus highway=residential name-tagi
kohta.

Kaks asja siis:
a) isikunimed. Ametlikus ADS-is on "Lydia Koidula", Eesti Posti baasis oli
L. Koidula. Kuressaares paistab praegu OSM-is eesnimega, Tallinnas on nii ja
naapidi, pisut rohkem vist eesnimedega kui lühendiga. Mõnes kohas võib suisa
"Koidula" lihtsalt olla. OSM-I paneksin mina lühenditega ehk "L. Koidula",
mis on kartograafiliselt loetavam, mõnel mehel on ikka palju pikki eesnimeid
ja tiitleid, rohkem kui tänavajupikesele mahub. Päris eesnimetäheta ei aru
kas on nimi või termin, Tallinnas on näiteks nii Peeter Süda (P. Süda) kui
Süda tänav olemas. Skriptidesse sai ka tehtud see lühendamine ära,
dev-serveris vist see ei paista aga OSM-failides küll.

b) teelaiendid. ADS-is on lühendid: " tn" (võtsin need ära, tundub liiane),
"mnt", "pst", ilma punktita sealjuures. Lühemad on pikalt: "tee", "jalg",
"plats", "väljak", "põik" jne. Muide Kuressaares tuli praegu vastuolu välja:
ADS-is on "Tallinna (tn)", OSM-is on "Tallinna maantee". Kumb on õige?
Reeglina peaks "mnt" tähendama teed mis viidatud konkreetsesse linna, aga
ajalooliselt on lastud läbi apsusid (nt Peterburi tee Tallinnas, ka Riia tn
Tartus jms).  Pakuksin siin välja, et see oleks sarnaselt ADS-ike: lühendame
"mnt" ja "pst" ilma punktita, "tn" ei pane, muud laiendid jäävad pikalt. Mis
arvate?

Seda ka, et muid tänavanime osi ei lühenda (nt S.-Ameerika resp
Suur-Ameerika).

Jaak