> Samas vallas ju samanimelisi kulasid pole ja ka kula on paika pandud
> administratiivpiiriga.

> Seega – miks ei voiks aadress koosneda vaid tanavanimest-majanumbrist
> voi talunimest?

> Ainult vajadusel, kui aadress peaks mingil pohjusel jaama adm. piirist
> valja, lisaks asula (kula) nime kui addr:city.
Arge   loodake,  et  meil  kogu  aeg  on  koik  korras  administratiiv
piiredega. Paar nadalad tagasi ma parandasin palju vead nendes. Praegu
peab  olema  koik  OK. Aga neid saab vaga lihtne katkestada, seda voib
teha mitte ainult uus kasutaja.
See  parast,  administratiiv piired kasutatakse ainult siis, kui place
punk  on  leidnud. See punk on olemas ainult linnas/alevikus/kulas, ja
muidugi riigis.

Ka, voin tapselt oelda, et riigi piir on tanaseks vale/katki.