On Thu, 2011-05-05 at 08:52 +0300, Vitali Balandin wrote:
> Arge  segage  aadresseeimine  ja  administratiiv  osad, see on taiesti
> erinevad  asjad.

Mis nad nüüd nii erinevad on? Mul on siin Tõrvandi alevik, Tartu MK, EE,
üksteise sees olevad admin tasemed, (Tõrvandi admin level 9) ja need
ju moodustavadki postiaadressi. Rohkem pole vaja kui tänav+maja või talu
nimi öelda.

>Proovige  toestada,  et  meil  on  vaja  defeneerida  aadressite tagid
> mookannadele  ja valladale. Kui saate seda teha, siis Teil tuleb valja
> toestus, et need tegid on vaja ka taita.

Et nüüd sa soovid formaalset tõestust kas postiaadress ka adminpiiride
järgi moodustub. No dai pohh kui ei moodustu, siis tuleb neid silte
panna jah, aga Tõrvandis minumeelest pole seda vaja teha. Ja see näide
sul et EE adminpiirid OSMis pole kinnine või on vale tähendab et see
tuleb korda teha, mitte seda et ma pean nüüd hakkama EE silte toppima
igale poole.

mv