// pardon, opet zabunom poslah samo na privatni mail

---------- Forwarded message ----------
From: Marko Dimjasevic <ma...@dimjasevic.net>
Date: 2010/8/21
Subject: Re: [Talk-hr] pravne zavrzlame
To: Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>

2010/8/21 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>:

> da, namjerno su to izmijenili da minimiziraju moguce negativni impact, vidi:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Database_License/Implementation_Plan/Phase_2_-_Existing_Contributor_Voluntary_Re-licensing_Program
>
> posebno "Why are we doing it like this?" poglavlje
>
> Moci ces (pretpostavljeno) odgovoriti "Decline" u fazi 3:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Open_Database_License/Implementation_Plan#PHASE_3_-_Existing_Contributor_Mandatory_Re-licensing_.28Phase_2_.2B_5_or_10_weeks.29

Dakle, ako je suditi po statistici dobivenoj iz tog formulara, 100%
izjašnjenih je za prelazak na novu licencu! I najveće diktature bi se
posramile postotka koji postiže OSMF :)

Nemam ništa protiv toga da ljudi imaju različita mišljenja i da su
neki za novu licencu i neki drugi nisu, no da neki svoje mišljenje (u
konkretnom slučaju neslaganje s aktualnim prijedlogom) mogu u tom
formularu izjasniti tek u nekoj kasnijoj fazi mi je neprihvatljivo. Iz
toga je jasno da se sve podređuje prelasku na novu licencu,
uključujući i proces promjene.

To me podsjeća na Životinjsku farmu - svi smo mi jednaki, no neki su
jednakiji od drugih.