Bravo Matija, temeljito i detaljno, te opet svima razjašnjeno, kao i
uvijek...
Eto, priznajem da sam baš čekao da ti pojasniš na jednom mjestu situaciju,
kako bih si prištedio sate čitanja po "bespućima Wikija" :-)

Kad tako postaviš stvari definitivno bi najbolje rješenje bilo ne čačkati
mečku. Također nisam pravnik, no ne bi li se neke stvari mogle riješiti samo
"aneksiranjem" postojeće CC-BY-SA 2.0, kako bi se poboljšala suradnja sa
"zatvorenim" sustavima, tipa GMaps? Mislim da je to jedna od ideja zašto se
i mijenja licenca, bila je priča o suradnji pri katastrofe na Haitiju... Ili
baš svaku promjenu moraju odobriti _svi_ contributori... Ono, uvijek se može
ići na neko kompromisno ili prijelazno rješenje...

LP,

---
Zoran Jankovic
ZIS-Izrada softvera i savjetovanje / ZIS - Software Development and
Consulting

http://www.zisis.hr

M: 00 385 98 682 902
T:  00 385 44 683 374