već rekoh da mislim kako CC-BY-SA nije najbolja licenca, i da je više štete nego koristi...slično mislim da niti GPL nije najbolja licenca za svaki slučaj (pogotovo ako je želiš kombinirati s drugim licencama)

CC ima svoje primjene, ali ne za baze podataka...slično kao što nitko ne bi koristio CC-BY-SA za softverski projekt... nije tome namijenjena

ok, gubitak podataka...LOŠE - sada, no dugoročno nisam zabrinut za OSM projekt, te ne čitam legal listu do 4 ujutro, i ne razbijam glavu što će biti ako će biti

trenutno TV kuće krše ili ne krše licencu, jer koriste OSM podatke (BBC i ostali) u tzv. sivom području, odnosno loše definiranom, no to znaš i sam

je li ODbL i CT u ovom obliku rješenje, samo vrijeme ili Nostradamus, to može znati

FOSM ili OSM, slobodni podaci neće nestati samo više neće biti kompatibilni i to je moja najveća zamjerka CC-BY-SA licenci (koja je kombatiblina sama sa sobom)

sva moja mišljenja su moja, kao što su i sva tvoja mišljenja samo tvoja (koliko ih god referirao ili linkao), treća strana neka izvlači svoje zaključke

STOP.