A zašto se u tu poruku ne stavi nešto tipa "ako ne prihvatite novu
licencu do x.x.xxxx podaci koje ste vi unijeli biti će obrisani iz OSM
baze" ?
To bi ih ipak jače ponukalo da prouče cijelu stvar. Moram priznati da
bih ja osobno donju poruku pročitao, ali linkove nebih otvarao jer me
ne zanimaju pravne stvari oko licence.

Tihomir