On Sun, 23 Jan 2011 16:48:17 +0100, Janko Mihelić wrote:

> Jel netko već kontaktirao ljude? Goran mi kaže da misli da je Matija
> poslao mail svima sa liste koji nisu prešli.

Ja sam poslao jedno 20-ak poruka ljudima po onome popisu (od
najaktivnijih prema dolje).

Dobio sam par dogovora pa ako postoji wiki stranica molim da mi date link
kako bih napisao kome sam slao, kome ne, od koga sam dobio odgovor a od
koga ne.

> Slijedeći koji ima najviše točaka a nije prešao je
> dim<http://www.openstreetmap.org/user/dim>(Marko Dimjašević) koji je
> napravio puno posla oko Križevaca. Ako vam se nije javio, našao sam
> njegovu mail adresu pa budem ja. Ali neću ga daviti ako ste mu vi već
> slali mailove.
>
> Pozdrav, Janko.

dim mi se javio i za sada, prema odgovoru koji je poslao, ne planira
prihvatiti ODBL licencu.

Kako ima dosta stranaca koji su editirali na .hr području može li netko
napraviti .hr i englesku verziju poruke koja bi se slala kao podsjetnik
da se odluče o prihvačanju ODBL licence ili ne.

Hvala,
Valent.

--
pratite me na twitteru - www.twitter.com/valentt