Fabik, nadležna institucija za imena ulica i adrese je DGU tj. gradovi
imenuju ulice a DGU vodi evidenciju. Zagreb je  generalno u okviru
održavanja katastarskih podataka imao poseban status tako da je imao i neku
svoju politiku evidencije naziva ulica i adresa pa su tako, prema popisu
koji nam je u to vrijeme došao u ruke našli tri službena imena (Puno naziv,
skraćeni naziv i mislim da je treći bio kao "prihvaćeni"). Kako je do toga
došlo i koja je logika toga i koji je od njih službeni nikad nismo saznali.