Kad smo već kod ulica nešto za naše Riječane... ovdje (
http://data.rijeka.hr/hr/dataset/gis-grad-rijeka) imate dosta službenih
podataka (ulice,kućni brojevi, mjesni odbori, granica grada, DOF arhiva...)
sa geometrijom (koordinatama) koji su dostupni preko WFS servisa a mogu se
sa QGIS-om kovertirati u neki drugi prostorni format za eventualni import
ili kao podloga za neke alate za unos podataka u OSM. Podaci su objavljeni
pod ovom licencom http://data.gov.hr/otvorena-dozvola

Darko Boto
Phone: +385 1 6676 918
mob:   +385 91 1365 614