On Fri, May 1, 2020, 11:37 <martinswo...@gmail.com> wrote:

> Imamo li digitalni layer katastarskih cestica odnosno gradevina od drzavne
> uprave? Ja bih krenuo u mapiranje toga kad to bude bilo dostupno. Sve
> ostalo nije bas previse tocno.
>
> Sto se tice adresa, ustaljena praksa u drugim drzavama je ulaz (su ulazi)
> u zgradu tocno na liniji zgrade prema cesti (vidi npr Beč).

Ima li smisla ucrtavati, o tome bi se dalo pričati. Ako digitalni layer
dobijemo za 5 godina, to znači da ćemo toliko vremena biti bez
koliko-toliko okej građevina. Nitko se neće tjerati da ucrtava. Jedino ako
ima neki pametniji posao koji bi bio korisniji ili lakši pa da na to
usmjerimo snage.

Što se adresa tiče, moj pristup je bio da se (a slično sam čitao na glavnoj
tagging mailing listi), kad god je moguće, cijela zgrada označi sa adresom.
Na taj način ako stavimo POI u zgradu, on bi u nekim pametnijim geokoderima
mogao preuzeti adresu zgrade oko njega (ako već nema adresu). Također, ako
se ucrta 5 ulaza u neku veliku zgradu, onda bi ruter mogao rutati u
najbliži ulaz od zgrade sa tom adresom.

Ako svaki ulaz neke zgrade ima drugu adresu, onda sam za pristup adrese na
ulazima.

Inače nisam protiv toga da se adresa mapira više puta, dakle ako se mapira
na zgradi i na ulazu, ne vidim problem.

Malo je zeznuto u slučaju industrijskog dvorišta koje ima jednu adresu.
Možeš adresu staviti na ulaznu kapiju, ulaznu recepciju, na upravnu zgradu,
na cijelo zemljište.. Po meni je sve to okej, ako ih se adresira nekoliko,
sve je ispravno. Ali opet, ako se stavi adresa na cijelo zemljište, pametni
geokoder bi mogao dodijeliti svima unutra tu adresu.

Janko