On Tue, May 05, 2020 at 06:09:06PM +0200, martinswo...@gmail.com wrote:
> Nisam mislio da nije korisno mapirati sve, za to i sluzi OSM.

Mislim da je to vise bilo u smislu  "ima li nesto smisla ucrtavati
sada, ako ce uskoro doci bolji dataset", a ne "ima li smisla to uopce
ikada ucrtavati"...

> [...]
>
> Uz to, upravo je u tijeku definiranje high value datasets, i tu se upravo
> spominje katastar. Znaci od 2021 god. u svim zemljama clanicama trebao bi
> biti dostupan katastarski layer, ne samo za OSM, nego za sve.
>
> Eto, samo da znate uokviriti u planove. Treba sada vec energicno traziti da
> OSM dobije pristup katastarskom layeru. Pitam se vise, zasto DGU nije vec u
> proslom postupku dala odobrenje OSM-u za koristenje tog layera. Pitajte!
> Inace kontaktirajte Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva

Interesantno, zivi bili pa vidjeli sto ce biti pokriveno direktivom
da se mora objaviti!  A to zasto se DGU bori rukama i nogama protiv
besplatnog dijeljenja podatka koje inace skupo prodaju mi nije