Pozdrav kartografi!

Malo sam se bavio sa importom zgrada koje smo dobili od zagrebačke
infrastrukture prostornih podataka (zipp). Doveo sam podatke vjerskih
građevina u stanje pred sami import koji ćemo obaviti ručno. To je najmanji
set podataka pa sam na njemu vježbao. Zgradu po zgradu ćemo uzeti
geometriju iz danih podataka, i spojiti ju sa dosadašnjim vektorima u
OSM-u. Sačuvat ćemo tagove i povijest vektora u OSM-u.

Malo detaljnije o proceduri na wiki stranici otvorenoj za Import:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Zagreb/Import_ZIPP_Buildings

Krajnja osm datoteka, zasad od vjerskih građevina, koja će se uvoziti:
https://www.dropbox.com/s/n05f0ikjxz8i9en/buildings-ot5-vjerski_objekti.osm?dl=0

Javite ako imate primjedbe ili komentare.

Janko