pet, 28. kol 2020. u 02:10 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>
napisao je:

> Ma mislio sam tu da li trebamo mozda staviti
> "source:geometry=ZIPP Aerofotogrametrijsko i LiDAR snimanje 2012."
> ili mozda bolje:
> "source:geometry=geoportal.zagreb.hr Aerofotogrametrijsko i LiDAR
> snimanje 2012."

Slažem se da trebamo dodati ZIPP negdje. Malo sam pogledao wiki stranicu za
source:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:source

I mislim da bi trebali sve prebaciti na source tag.

Recimo,
source:geometry=Zagrebačka infrastruktura prostornih podataka
source:geometry:dataset=Aerofotogrametrijsko i LiDAR snimanje 2012.
source:geometry:ref=234235 (ovo umjesto zzip_import_id)
source:geometry:date=2012-03-26

To su sve tagovi već poprilično zastupljeni u bazi:
https://taginfo.openstreetmap.org/search?q=source%3Ageometry#keys

4)   Ili ce mi tasking manager nesto poslati u JOSM preko remote controla
> ili nekako?

Da, mogu dati dva linka da se vidi što će doći u JOSM:

http://localhost:8111/import?new_layer=true&url=http://adnet.hr/osm/8919_10544.osm

http://localhost:8111/load_and_zoom?left=15.9741210908886&bottom=45.82879924547089&right=15.996093747134697&top=45.8441077891506&changeset_comment=Manual%20import%20of%20buildings%20in%20Zagreb%20%23osmhr-project-9%20%23ImportZagrebBuildings&changeset_source=Bing&new_layer=false

U wikiju od importa u dijelu Data Merge:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Zagreb/Import_ZIPP_Buildings#Data_Merge_Workflow

Tamo sam napisao da se instalira utilsplugin2 i onda ćeš dobiti
Replace Geometry alat. Onda imaš dvije opcije, ako je građevina
napravljena od jednog poligona, ili od dva. Ako je od jednog, onda je
trivijalno, odabereš jednog i drugog, i Replace Geometry.

Ako je napravljen od više, onda sve njih odabereš, "Copy"+"Paste at
source position" i onda odmah Ctrl+J, koji ih spoji u jedan outline. I
onda taj outline replace geometry sa starom geometrijom.

U tom slučaju se još samo desi da su sve te točke odspojene, pa ih još
treba sve ručno Ctrl-M, merđat u jednu.

Uglavnom, nije trivijalno, a vjerojatno će još i u svakom primjeru
biti posebnosti. Recimo, što ako neka cestica prolazi kroz građevinu..
Zato mislim da je bolje da to rade samo malo iskusniji maperi.

> 5) treba li mi poseban account za raditi takav import?

Ne treba, osim ako na Tasking Manageru odlučimo otvoriti task samo za
odabrane mapere, makar to možda nije potrebno. Možda da samo validiranje
otvorimo samo za odabrane.

> 6) sto kada dodje novi dataset? novi ce imati novi source:geometry, npr.
> source:geometry=geoportal.zagreb.hr Aerofotogrametrijsko i LiDAR snimanje
> 2025.

Slažem se, treba napraviti nešto tipa to što si opisao. Ja sam našao
Hooetnanny:
https://github.com/ngageoint/hootenanny
Ali ovo tvoje mi zapravo bolje izgleda. Misliš da bi to trebali prvo
isprobati prije importa? Možda nam još nešto padne na pamet. Mogli bi
recimo samo religijske građevine importati, i onda na njima isprobati OSM
Conflator.

> 7) sto kada dodje novi dataset? Gledam po
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Conflator naime pa oni koriste
>     "ref:dataset" tag, koji je isti bez obzira o reviziji podataka koje
> importaju?
>
>     mozda bi i mi trebali "ref:dataset" staviti?
>     i/ili maknuti godinu iz "source:geometry", a ostaviti je u
> "source:geometry:date" ?
>     koja je uopce razlika izmedju "ref:dataset" i "source:geometry" ?

Gore sam ono što je u source:geometry preimenovao u
source:geometry:dataset. E sad,micati godinu? Ne znam, ja bi ostavio isto
ako se nije promijenila geometrija. Inače bi morali na svim elementima
svakih x godina promijeniti source:geometry:date tagove, iako se ništa ne
mijenja. To mi se nekako čini suvišno.

> [...]
>     smo zakljucili da su nam neke u OSM lokalno ucrtane geometrije
>     *BOLJE* od LIDAR-a iz ZIPP-a.  Kako to ispravno oznaciti da se kada
> dobijemo
>     teoretski "ZIPP LIDAR 2025" to posebno vidi / ne trga automatski?
>
>     Sto me podsjetilo na opceniti problem: kako oznacavati kada neki
> objekt ima
>     bolju geometriju od onu standardno preporucene (npr. od Zagreb 2018
> aerial).
>
>     Imao sam takav slucaj gdje mi se covjek javio da sam potrgao
>     bolju postojecu geometriju koju je on slagao iz vise perspektiva.

Zanimljivo. Što ako netko napravi bolju geometriju od 2012, ali onda dođe
2025 koji ima bolju geometriju od toga. Kako uopće možeš znati da ćeš imati
bolje od budućeg?
Mogli bi imati jedan korak više, da prvo usporedimo 2025 sa 2012, i onda
samo one koji su drugačiji importamo. Makar, vjerojatno će svi biti
drugačiji, bar za koji centimetar.