čet, 3. ruj 2020. u 16:47 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>
napisao je:

> hm, ne vidim taj source:geometry:dataset bas po taginfu? mozda spojiti u
> jedan:
>
> source:geometry=ZIPP Aerofotogrametrijsko i LiDAR snimanje
> source:geometry:ref=234235 (ovo umjesto zzip_import_id)
> source:geometry:date=2012-03-26
>
> A da se opet zna *cije* je to Aerofotogrametrijsko i LiDAR snimanje...

Ja sam za. Imaš pravo, dvostruki datum nije potreban. Budem napravio nove
religijske .osm datoteke sa tagovima. Find Replace.

> S tim da mi ovaj drugi svasta nesto radi, ali javlja gresku
> "confict in 'visible' attribute for object of type node with id 199"

Možda ipak treba prvo ovaj drugi link, a onda prvi. U drugom kaže
"new_layer=false" a u prvom "true" pa valjda to radi problem kad proba
spojiti podatke.

> i da li bi trebalo biti u tom drugom URL-u "changeset_source=Bing" ?
> mozda "changeset_source=geoportal.zagreb.hr" ?

To stvara Tasking Manager, ima dio gdje se može podesiti imagery, ja nisam
stavio ništa pa je stavio defaultni source=Bing. Ali mi je glupo da u
imagery stavim geoportal.zagreb.hr, pa da se otvori prazno. Možda da
stavimo Zagreb 2018 imagery, ionako ćemo još malo podešavati po njemu.
A mogu staviti i geoportal.zagreb.hr, nije neki problem svaki put otvoriti
imagery..

> Ja sam gledao ovaj:
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Conflation
> taj isto koristi utilsplugin2 ali je navodno bolji za conflation zbog
> neceg :)

Budem probao, sa onim drugim nije baš bilo bezbolno, bilo je dosta ručnog
rada sa spajanjem točaka.

> [...]
> a) napraviti rucno malo modificiranu fake verziju ovog originalnog ZIPPv1
> dataseta i spremiti kao ZIPPv2.osm
> b) probati sa utilsplugin2 (ili JOSM conflate) pluginom u JOSMu rucno
> conflateati par zgrada po ZIPPv1 (da dobiju import tagove i geometriju)
> c) sa https://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Conflator probati
> poluautomatski upgrade sa ZIPPv1 na ZIPPv2 geometrije da vidi da li ce ih
> pokupiti ispravno
>    (Samo za te zgrade koje smo rucno conflateali u koraku b) naravno!)
>
> pa tek kada znamo da ce nam to raditi OK, onda da objavimo Task manager...

Ok, budem napravio mini .osm fajlu sa nekoliko crkvica pa se možemo igrati.

Za ljude je vjerojatno dovoljno dobro nesto tipa "source:geometry=RUCNO
> radjeno prema a,b,c.  Ne dirati osim ako nova geometrija sigurno nije bolja
> od toga"
> Pa onda ce razmisliti (nadajmo se) prije nego krenes mijenjati geometriju
> toga.

Onda je upitno ono što Hrvoje kaže da ionako trebamo namještati po Zagreb
DOF-u 2018. Jer će onda svi biti bar malo drugačiji. Trebalo bi malo
proanalizirati koji postotak bi se namještao:
https://tms.osm-hr.org/

Janko