Sori, previdio sam mail
1) Što se tiče mailing liste, mislio sam prvo sa vama to malo proći, pa ću
onda slati na tu mailing listu. Wiki stranica je u draft verziji :) Možemo
ju zajedno mijenjati.
2) Malo sam optimistično napisao tagove koje ćemo dodavati u changeset, jer
mi se čini da Tasking manager može dodati samo comment, tako da bi trebali
smisliti komentar koji bi sve to skupa opisao. Moj prijedlog je "Manual
import of religious buildings in Zagreb #osmhr-project-9
#ImportZagrebBuildings". Ove ostale tagove možda možemo ručno dodavati u
JOSM-u, ali to bi bilo previše gnjavaže.
3) Za otvaranje ispod Afrike je kriv bug u Tasking manageru. Funkcija
skidanja podataka za pojedinu kockicu greškom daje kockicu sa krivim
predznakom, i zato sam morao sve okrenuti naglavačke :) Ali nisam planirao
vama poslati tu .osm fajlu, čini se da sam fulao. Evo prave:

https://www.dropbox.com/s/n05f0ikjxz8i9en/buildings-ot5-vjerski_objekti.osm?dl=0

Janko

pon, 24. kol 2020. u 21:47 Matija Nalis <mnalis-openstreetmapl...@voyager.hr>