Janko Mihelić napisa:
> Znači tvoje pravilo bi glasilo "D547 je iznimka". I slažem se sa D36, to
> sam i iznio u svojoj mini analizi par mailova prije. Ali recimo D26 po meni
> ne bi trebao biti primary jer je taman preduga makadamska dionica, i
> preblizu su alternativne asfaltirane ceste. Što ti misliš o D26?

Ne poznam taj kraj niti cestu D26. Ako je dobar makadam mogla bi ostati
primary jer to je najkraća ruta između Garešnice i Čazme.
Inače, kad biram rutu ne smeta me što je makadam ako je rang ceste barem
županijska, ali ako vidim da je unclassified i makadam onda je definitivno
izbjegavam. Zato bi možda D547 trebalo cijelu tagirati kao secondary ili
eventualno tertiary jer je ranije to bila županijska cesta.