Šiuo atveju ieškojau vietos, kur nuvažiuoti į gamtą, kur yra įrengti
stalai. Todėl filtruose pažymėjau tik stovyklavietes, kempingų nežymėjau.

Kaip suprantu, geriausias sprendimas būtų visas stovyklavietes grūpuoti ir
žemėlapyje atvaizduoti vieną žymeklį. Nežinau ar tai paprastai pasidaro.
Dar geresnis variantas, grūpuoti pagal zoom lygį, pakankamai priartinus
grupavimą galima išjungti ir rodyti visas mikro žymes, stalus, suolus ir
pan.

Mantas, http://t.me/sirexo