> https://places.openmap.lt dešinėje yra klaustuko mygtukas, jį paspaudus
išeinam į dokumentacijos dalį,
> ten yra „Techninė informacija“ - https://places.openmap.lt/technine.html
- puslapis skirtas OSM žymėtojams,
> kad būtų aišku, kokios žymos ką reiškia.

Super, tik ta techninė informacija neatrodo, kad atitinka realų puslapio
veikimą. Jei Poilsiavietė be laužavietės yra
tourism = 'picnic_site' or amenity = 'shelter' and fireplace is null or
fireplace = 'no'
(kiek neaišku, koks yra and, or prioritetas šioje išraiškoje), tai
poilsiavietėmis būtų šita pavėsinė
https://www.openstreetmap.org/node/7526103571 ir netgi šita stotelė
https://www.openstreetmap.org/node/5912200800

===

> Sakyčiau, darant tokį pakeitimą reiktų tikrus mokamus kempingus
pervadinti į „camping office“ (yra tokia grupė Osmand).

Čia paminėjau tik vieną pavyzdį su Bitėnų poilsiaviete, nes joje, kaip
suprantu galima statyti palapines.
Net ir nedarant pakeitimų ir DABAR places.openmap.lt kempingai apima ir
tourism=camp_site, todėl jų Lietuvoje rodo daug.

Osmand grupė camping office netinka kempingų filtravimui, nes tai tik
ofisas, o ne pats kempingas. Lietuvoje tokio nėra nė vieno, artimiausią
Osmand rodo Rygoje ir jis yra su registratūros žyme camp_site=reception
https://www.openstreetmap.org/node/3632071721

Man priimtiniausi būtų:
Kempingas     tourism=caravan_site
Stovyklavietė  tourism=camp_site
Poilsiavietė     tourism=picnic_site
Pavėsinė, poilsio stalas amenity=shelter+shelter_type=picnic_shelter arba
leisure=picnic_table

Kai žinau kaip veikia naudoju places.openmap.lt, kai pradedu suprasti, kad
"čia kažkas ne taip" pereinu prie https://overpass-turbo.eu/

===

> nes palapines Lietuvoje galima statyti beveik bet kur.

Būtų puiku, kad taip būtų. Laukinio keliavimo entuziastai paprastai ir
statosi "beveik bet kur", kur nemato žmogaus akis, bet teisiškai, tai be
stovyklaviečių, kempingų ir privačių kiemų su savininiko leidimu statyti
negalima:
https://www.delfi.lt/vasara/naujienos/svarbi-zinia-poilsiautojams-kuriose-vietose-palapiniu-jokiu-budu-nestatyti.d?id=68208874

Mindaugas