Laba diena

2020-08-21, pn, 03:49 Mindaugas rašė:
> 1)
> Aš suprantu, kad Manto noras yra rasti ne tik
> caravan_site/camp_site/picnic_site,
> bet ir atskirus picnic_table/picnic_shelter? Manau reikia dar filtro "Poilsio
> stalai,
> pavėsinės". Dar yra naudojamas terminas "Atokvėpio vietos" - gal jis tiktų

  Atokvėpio vietos - taip, apie šitą galvojau, bet niekaip
neišsigrynina, kaip tai reikėtų žymėti ir kaip ją atskirti, nes
skirtumus pagal Mindaugo siųstą dokumentą matau tik tame, kad viena
yra „trumpai“, kita - „laikinai“, poilsiavietėje gali būti laužavietė
(bet gali ir nebūti). Man tai labai jau nedidelis/subjektyvus
skirtumas.

  Mantas gal pats tiksliau atsakys, bet įtariu jis neieškojo tiesiog
stalo, jam konkretus stalas tiko todėl, kad jis buvo kempinge. Nes
primenu, tiesiog picnic_table/picnic_shelter mes rasim net šiaip
tarybinių laikų mašinų sustojimo aikštelėse prie didesnių kelių -
abejoju, ar į jas kas nors specialiai norėtų važiuoti.

> 2)
> Iš techninės pusės man įdomu, ką randa tie filtrai tag'ų prasme. Pvz.:
> tourism=camp_site yra kas? Poilsiavietė su laužaviete? Ar priklauso nuo
> fireplace atributo, ir jeigu jo nebus, tai ji bus "poilsiavietė be
> laužavietės"? Ar čia jau bus „kempingas"? Ar tik tourism=caravan_site yra
> kempingas?
> Gal čia ir yra didžiausias neaiškumas - kas ką reiškia?

  https://places.openmap.lt dešinėje yra klaustuko mygtukas, jį
paspaudus išeinam į dokumentacijos dalį, ten yra „Techninė
informacija“ - https://places.openmap.lt/technine.html - puslapis
skirtas OSM žymėtojams, kad būtų aišku, kokios žymos ką reiškia.

> Beje, Bitėnų poilsiavietė <...> Tai gal ji turi būti camp_site...

  Prieš n metų suvedžiau gerą gabalą info iš miškininkų daryto
lankytinų vietų žemėlapio. Klasifikacijas (poilsiavietė/stovyklavietė)
dėjau taip, kaip jie rašė. Ir pamenu, kad ten buvo keistų taškų, kur
kaip ir poilsiavietė, bet kaip ir „galima statyti palapines“. Sakyčiau
keisti į camp_site ir tiek, jei jau žinom, kad ten žmonės realiai
stato palapines.

> 3)
> Dar su places.openmap.lt susijęs klausimas - kada atsinaujina pažintiniai
> takai?
> Pvz. žemėlapyje rodo naujai įvestą takus, bet jų neranda paieška/filtras:
> https://places.openmap.lt/#m=16.51130287032287/22.041/55.083/1/T
> https://places.openmap.lt/#m=17.430033465220156/23.332/55.929/1/T
> https://places.openmap.lt/#m=16.563417309190395/22.982/55.756/1/T
> (https://www.openstreetmap.org/node/7823241457)

  VISOS places.openmap.lt praeina mano peržiūrą (tiek dėl kokybės,
tiek ir unikalaus ID išsaugojimui, nes kažkada turi atsirasti
komentarai, nuotraukos), kas reiškia, kad radęs prastai atrodantį
žemėlapį, aš dar ir aplinką papildau, pagražinu. Tai per dieną 10-30
taškų sueina - užtrunka. O neseniai praėjo pašto kodų atnaujinimas,
kuris pakrutino (sudėjo į peržiūros eilę) tūkstančius objektų. Tai
šiuo metu ilgas šniūras tikrintinų objektų (~2000) :-)

--
Tomas