On 9/1/07, Ante Wessels <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> De AND landsgrens is ook een grens tussen land en water. Zo loopt hij ook
> langs IJsselmeer, Zeeuwse en Waddenzee eilanden, afsluitdijk. Tenzij er een
> andere verklaring naar voren komt, zullen we dus delen van de AND
> land(s)grens los moeten knippen en als kustlijn invoeren.

Inderdaad. Door de -n optie bij het maken van het bestand worden
landgrenzen acterwege gelaten. Als ik het echte OSM bestand kijk krijg
ik twee objecten, allebei AND=10000001 voor de nederlandse grens. Ik
neem aan dat dat de kustlijn is en dus zal dat later moeten worden
gecorregeert.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/