On Friday 21 September 2007 12:34:39 Martijn van Oosterhout wrote:

> Ah, het echt probleem blijft dat Tomtom niet open genoeg is dat
> anderen hun eigen kaarten erin kunnen zetten. Er zijn wel andere
> apparaten waar dat wel kan...

De hoofdredacteur heeft al besloten dat het niet door gaat. Het moet echt iets
zijn panklaar voor het grote publiek. Begrijp ik wel. Het wordt ook vervelend
als de website overstroomd wordt met mensen, en ze kunnen er niet echt iets
mee.

Maar veel excuses gehad, en ze willen er wel iets mee doen. Dus zo gauw we
iets panklaars hebben maken we kans op nationaal 19.30 tv nieuws.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante