dat er ontwikkelaars bezig zijn om de kaart in TomTom te krijgen is mij ook
niet bekend (Volgens SteveC in andere mailing)
en dat is nou natuurlijk waar de media net op zit te wachten.. concurrent
voor tomtom doet het natuurlijk goed

Op 21-09-07 heeft Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> het volgende
geschreven: