On Saturday 22 September 2007 00:07:31 Mark Huizer wrote:
> [...]

Ik heb de kustlijn op de Belgische Schelde aan laten sluiten.

http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=51.35944363666745&mlon=4.238087545435507&zoom=11

Hoop geprut omdat in BE er veel losse segmenten waren. De coastline gaat nu
over in waterway=riverbank. We zullen zien of dat goed gaat.

Ook de Schelde-Rijn verbinding aan laten sluiten (iets naar het oosten).

Maas en Rijn zullen ook nog aandacht nodig hebben.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante