> En ook de coastline (7651990) is nu opgesplitst in 53 losse wegen van ca. 500
> segmenten. Enige voorzichtigheid daarbij, aangezien ik daar een aantal
> warnings over "unordered ways" kreeg. Maar aangezien we daar ook dingen met
> dubbele segmenten moeten oplossen heb ik die even geignored.

En om de discussie gaande te houden :-)... Volgens mij is 7763946 nu een
overbodig gedeelte van de coastline geworden, tenminste 90% van die way, bij
zeeland en groningen zal er even zorgvuldig geknipt moeten worden. Of vergis ik
me nu en heeft dat stuk nog nut?

Anyway, morgen kijk ik wel weer verder. Kijken of het renderen nu beter gaat

Mark