Martijn van Oosterhout wrote:

> Nou de dubbele ways mogen weg. Het probleem lag aan het feit dat de
> uploader niet lang genoeg wachte voordat de server reageerde. Dat way
> uploaden duurde enkele minuten, en dacht ie dus dat het niet gedaan
> was. Later probeerde die het weer, dus...

Ik denk dat we dan even moeten coordineren wat we gaan doen zodat we
niet teveel werk hoeven te doen.

Het voorstel om van een van de dubbele ways de kustlijn te maken, is dat
een goede? De way omvat danwel heel Nederland, maar op de punten waar de
Duitse en Belgische kust raken kan de way gesplitst worden en de rest
kan weg.
Kunnen daar problemen optreden?

Is het handig om ways van meer dan 10.000 segmenten te hebben?

Maarten