On 9/21/07, Maarten Deen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ik denk dat we dan even moeten coordineren wat we gaan doen zodat we
> niet teveel werk hoeven te doen.

Is goed. Ik probeer nu even de kustlijn te laden zodat ik kan zien
waar wij het over hebben.

Ben je op IRC?

> Het voorstel om van een van de dubbele ways de kustlijn te maken, is dat
> een goede? De way omvat danwel heel Nederland, maar op de punten waar de
> Duitse en Belgische kust raken kan de way gesplitst worden en de rest
> kan weg.
> Kunnen daar problemen optreden?

Nee, dat lijkt mij wel het juiste idee...

> Is het handig om ways van meer dan 10.000 segmenten te hebben?

Niet echt, we moeten ze uiteindelijke splitsen zodat ze misschien maar
500 segmenten per stuk hebben...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/