Heel interessant en ook wel opwindend nieuws!
Aangezien het hier om de provincies gaat, die verantwoordelijk zijn
voor het regionaal OV, verwacht ik ook weer nieuwe kansen als het gaat
om de verkrijging van lijn- en halteinformatie. Wellicht niet
rechtstreeks, maar de provincie / het IPO kan druk uitoefenen aan de
OV-bedrijven om ook deze informatie aan het publieke domein toe te
vertrouwen!
Ik zou zeggen, we moeten eens gaan praten met een van de genoemde
personen om ons bekend te maken. OSM sluit natuurlijk perfect aan bij
dit nieuwe streven naar toegankelijke Geo-informatie van de
provinciale overheden!!

Martijn

Op 7 dec 2007, om 11:12 heeft Jaap van Wingerde het volgende geschreven: