Hoi Martijn,

De tile.openstreetmap.nl is opgezet door kleptog (Martijn van
Oosterhout).
Er wordt gebruik gemaakt van standaardcomponenten, de setup is met een
beetje doorzettingsvermogen eenvoudig te dupliceren en aan je wensen
aan te passen. De wiki biedt aanknopingspunten, vraag anders kleptog
of op IRC.
Grotere uitdaging is het up to date houden van je source data, dit is
op tile.openstreetmap.nl ook nog niet geregeld.

Martijn

Op 7 dec 2007, om 12:08 heeft Martijn Pannevis het volgende geschreven: