Hey Martijn en de rest van OSM.
Ik begrijp dat er inmiddels een experimentele nederlandse tilerender
server is?
Kennerlijk is er dus iemand in geslaagd dat op te zetten. Wie is dat? En
hoe lastig is het renderen van tiles, en hoeveel resources kost het?
Ik zou graag nog eens kijken naar het renderen van andere tiles, deels
visueel aantrekkelijker; ik vind dat er best een verschil zit hoe mooi
de zoomlevels zijn: De lage levels zijn wel mooi, maar daarboven zijn er
een paar niet zo mooi (en bij Google is dit beter). En ik zou
uiteindelijk ook andere tileformaten willen hebben (bv 128*128).
Groeten,
Martijn.