On Thursday 10 January 2008 09:20:57 Lambertus wrote:

> Volgens mij is hiervan alwel eens een melding geweest, het staat zelfs
> in de wiki [1]. Fietspaden zijn als pedestrian getagd, wellicht
> voetpaden ook. Deze fouten moeten natuurlijk gecorrigeerd worden:
>
> fietspad -> cycleway
> voetpad -> footway

Er zit iets onhandigs in het renderen. Footways vallen bij uitzoomen juist
weer veel op. Ze lijken dan belangrijker dan een gewone weg. Allerlei kleine
steegjes in Amsterdam centrum springen dan naar voren. Die doe ik dus juist
als pedestrian. Ze hoeven alleen zichtbaar te zijn bij inzoomen.

In een natuurgebied kan het juist handig zijn als ook bij uitzoomen het
voetpad zichtbaar blijft en een afwijkende kleur heeft, dus footway.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante